NL | EN | DE

Dirkzwager infographic

Dirkzwager heeft het delen van kennis hoog in het vaandel staan. Om de verschillende traditionele en innovatieve media overzichtelijk weer te geven, heb ik hiervoor een infographic ontwikkeld op basis van een metro-grid.

Door dit duidelijke lijnenspel en de verdeling ‘oude’ en ‘nieuwe’ media wordt snel duidelijk op hoeveel fronten Dirkzwager actief is. Zij hebben dan ook de Gouden Zandloper 2011 Beste en meest innovatieve kennisdeler èn de KNB Innovatieprijs 2011 gewonnen.

Dirkzwager heeft sinds 2009 een eenduidige, crossmediale en innovatieve strategie op het gebied van kennisdelen met ondernemers, (bedrijfs-) juristen en studenten. Hierbij maakt Dirkzwager, naast de bekende traditionele mediamiddelen, zeer actief gebruik van nieuwe (social) media. Hiermee is een, voor de branche, onconventionele manier van doelgroepbenadering ontstaan waarmee Dirkzwager zich als innovatieve juridische dienstverlener onderscheidt.

Bekijk de complete infographic op dirkzwager.nl

Tag(s): Grafisch ontwerp, Infographics